Promovare Online Bucuresti

Pentru anumite tipuri de afaceri sau proiecte ce au nevoie de prezență online, realizarea unui website și optimizarea corespunzatoare a acestuia poate fi un maxim necesar.

Promovarea online înseamnă publicitate în mediul digital. Spre deosebire de publicitatea convențională (TV, radio, afișe stradale, ziare, reviste, etc), care datorită costurilor ridicate nu poate fi accesibilă oricui, publicitatea online a oferit oportunități și segmentului de piață cu bugete limitate.

Imaginați-vă cât ar costa o reclamă TV de 15 secunde cu difuzare în orele de audiență maximă. Rotunjim la 500 . Reclama apare o singură dată și probabil clienți 0 (zero).  Cu acești bani, o mică afacere își poate planifica o campanie publicitară în mediul online pentru 1-3 luni de zile.

Promovarea online oferă mai multe intrumente de publicitate, analiză și control la costuri accesibile.

Google Adwords – este un serviciu de publicitate oferit de Google prin care cu ajutorul reclamelor plătite se poate ajunge direct la persoanele interesate de serviciile sau produsele tale. Atunci când căutăm ceva pe Google iar primele afișări care apar sunt marcate cu “anunț”, înseamnă că cineva a plătit pentru acea poziție.

Facebook Ads – este un serviciu de publicitate oferit de Facebook prin care campaniile de publicitate pentru reclame, like-uri și postări promovate sunt accesibile doar celor care au un cont de Facebook.

Instagram Ads – platforma de socializare Instagram integrează un serviciu ce permite adăugarea de campanii publicitare precum Stories Ads, Foto Ads, Video Ads, Carousel Ads, Collection Ads, etc.

YouTube Ads – Google, prin serviciul canalului video YouTube oferă posibilitatea de adăugare a campaniilor publicitare cu conținut video precum reclamele TV.  7 din 10 oameni preferă serviciile platformelor online de video decât vizionarea canalelor TV prin cablu.

E-mail Marketing – această strategie se aplică clienților fideli prin trimiterea programată a buletinelor informative (newslettere). Utilizând serviciul de e-mail, scrisorile electronice sunt trimise către abonați pentru a informa despre diferite servicii, evenimente, produse, reduceri, lichidări de stoc, etc.

Reclame plătite – website-urile cu trafic mare precum site-urile de știri, portal-urile, blog-urile, … oferă spații de publicitate în diferite zone ale site-ului pentru amplasarea bannerelor publicitare.

Advertorial – este un articol creat cu scopul de a masca o reclamă într-un conținut editorial. Articolul se transformă într-un advertorial atunci când cineva plătește pentru a fi publicat pe website-urile cu vizibilitate.

Marketing afiliat – este un tip de marketing bazat pe criterii de performanță în care o afacere recompensează unul sau mai mulți afiliați pentru fiecare vizitator sau client adus prin propriile eforturi de afiliere.

 

Promovare online
Etichetat pe: